söndag 26 juli 2015

My Week With... Michelle Williams



Michelle Williams är en av sin generations allra främsta skådespelerskor och jag känner att jag vill se lite mer av henne. Så under en vecka (27:e juli - 2:a augusti) tar jag mig an filmer jag tidigare inte sett. Främst handlar det om lite mindre kända titlar, men det betyder inte att de är sämre för det.

Filmer som INTE kommer dyka upp (eftersom jag sett dem) är:

The United States of Leland (2003)
The Station Agent (2003)
Imaginary Heroes (2004)
Brokeback Mountain (2005) - Sorry, ingen text.
Wendy and Lucy (2008)
Synecdoche, New York (2008)
Mammoth (2009)
Blue Valentine (2010)
Shutter Island (2010)
My Week with Marilyn (2011).

Det betyder att man i väntan på mer kan klicka på länkarna och läsa vad jag tyckte. Ganska trevligt om ni frågar mig.

2 kommentarer:

  1. Dags för Meek's cutoff nu misstänker jag! Bra där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Henke: Chansen/risken finns där ;)

      Radera